※ 체크인 시간: 16:00 (얼리체크인은 사전 신청시에만 가능하며, 추가요금이 발생합니다.)
※ 전화상담 시간: 오전 10시 ~ 오후 9시
(해당시간 외 원활한 응대가 어려울 수 있습니다.)
※ 숙박업소는 환경 보호 규제에 따라 일회용 칫솔, 치약, 면도기, 세제 등의 제공이 제한됩니다. 필요하신 경우 개별적으로 준비해 주시기 바랍니다.
※ 기준인원 외 추가인원 입실 불가 (인원초과에 따른 입실 거부시 환불되지 않으니 유의하시기 바랍니다.)
※ 보호자 동반없는 미성년자 예약 및 입실 불가
(대리인이 예약하신 경우 반드시 미리 알려주셔야 합니다.)
※ 반려동물 동반숙박 불가 (규정위반시 청소비,세탁비 발생되며 강제퇴실 조치되실 수 있습니다.)
※ 전객실 내 금연 (흡연시 과태료 100,000원)
※ 택배 및 배달음식은 객실에서 직접 수령해주세요. (로비는 직원이 상주하지 않는 무인데스크로 택배 및 배달음식 보관이 불가합니다. 분실시 책임지지 않습니다.)
※ 분실물 발생 시 책임지지 않습니다 (분실물 택배서비스 및 두고가신 식품류의 보관은 불가합니다.)
※ 객실에 비치 된 물품의 파손, 분실 시 비용이 청구 될 수 있으니 이용에 주의해주시기 바랍니다.
( 침구류 오염시 특수세탁비가 청구될 수 있습니다.)
※ 본 숙소는 생활숙박형시설로 객실에 기본 세팅되어 있는 물품 외 여분의 객실용품을 추가 제공해드리지 않습니다.
※ 2박이상 투숙시 수건 추가제공 가능합니다. 수건은 숙소로 요청주시면 당일 오후 6시까지 객실로 가져다드립니다.
※ 객실내 세탁기 이용가능하오나 세탁세제는 준비되어 있지 않습니다.
※ 생수 2병은 숙박 일수와 관계없이 최초 입실 시 1회만 제공됩니다.
※ 조미료 제공되지 않습니다.
※ 휴대폰 충전기, 와인오프너는 개별적으로 준비해 주시기 바랍니다.
※ 7박 이상 숙박 시 매주 1회 침구 교체가 진행됩니다.
※ 객실의 청소가 필요하신 경우 별도의 비용의 발생됩니다. (1회 청소비: 25,000원)
※ 숙소의 냉난방은 건물에서 관리하는 중앙 시스템으로 운영되며, 환절기에는 공급이 원활하지 않을 수 있는 점 양해 부탁드립니다.
<난방은 종료되었으며, 4월 21일부터는 냉방이 제공됩니다.>
Check-in Time: From 4:00 PM
(Early check-in is available only upon prior request and may incur an additional fee.)
Phone Support Hours: 10:00 AM – 9:00 PM
We may not be able to respond promptly outside of these hours.
Eco-Friendly Policy:
In accordance with environmental regulations, disposable items such as toothbrushes, toothpaste, razors, and detergents are not provided. Please prepare these items individually if needed.
Maximum Occupancy:
No additional guests beyond the reserved number are allowed.
Please note that entry will be denied without refund in case of over-occupancy.
Minors:
Unaccompanied minors are not allowed to book or stay.
Pets:
Pets are not allowed.
Violation may result in additional cleaning/laundry fees and immediate eviction.
Non-Smoking Policy:
All rooms are strictly non-smoking.
A fine of ₩100,000 will be charged for violations.
Deliveries & Food Orders:
Please receive all deliveries and food orders directly in your room.
The lobby is an unmanned area, and we cannot store packages or take responsibility for lost items.
Lost & Found:
We are not responsible for any lost items.
We do not offer delivery service for lost items or store any food products left behind.
Room Inventory & Damages:
Any damage or loss of items in the room may result in a charge.
Special laundry charges may apply for stained bedding.
Supplies & Housekeeping:
As a residence-style accommodation, we do not provide extra amenities beyond the standard items set up in each room.
For stays of 2 nights or more, additional towels can be provided upon request.
Please contact us and we will deliver them by 6:00 PM the same day.
Laundry:
A washing machine is available in the room.
However, detergent is not provided.
Drinking Water:
Two bottles of water are provided once at check-in, regardless of the length of stay.
Condiments & Kitchen Supplies:
Cooking condiments (salt, oil, etc.) are not provided.
Please bring your own if needed.
Other Personal Items:
Items such as mobile phone chargers and wine openers are not provided.
Bedding Change (Long Stays):
For stays of 7 nights or more, bedding will be changed once a week.
Room Cleaning (Optional):
Cleaning service is available upon request for an additional fee.
Fee: ₩25,000 per cleaning.
Heating & Air Conditioning:
The property uses a central HVAC system, which may not function optimally during seasonal transitions.